خرید از سراسر دنیا


» طراحی یک کسب و کار آنلاین:

طراحی یک کسب و کار آنلاین:

طراحی ایده و کسب و کار؟

جدا از اینکه کسب و کار شما آنلاین است یا نه شما باید برای شروع یک ایده داشته باشید! مهم نیست کسب و کاری که قصد راه اندازی آنرا دارید چقدر ساده یا چقدر پیچیده است، شما باید یک ایده کامل داشته باشید و برای اجرایی کردن این ایده یک طراحی کلی انجام دهید.


ایده کسب و کار آنلاین:

ایده شما برای کسب و کار آنلاین (همان استارت آپ اینترنتی) باید ویژگی های آنلاین بودن یعنی همان برخط بودن را داشته باشد. برای مثال شما نمیتوانید محصولات فروشگاه خود را با تاخیر زیاد به دست مشتری برسانید و ادعای آنلاین بودن را داشته باشید! شما باید به سوالات مربوط به پشتیبانی مشتریان خود در کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ بدهید! اگر ایده شما ویژگی های آنلاین بودن را ندارید باید بیخیال شوید؟ نه، باید ایده خود را خلاقانه تر اجرا کنید.


ابزار های سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز:

برای کسب و کار خود در فضای اینترنت به چه مواردی نیاز دارید؟

شاید به یک لپ تاپ، یک موبایل، یک خط تلفن، یک انبار کوچک، یک وبسایت و یک مشاور و شاید هم به هیچکدام!

این موارد بستگی به کسب و کار شما دارد اما باید تمام جوانب مورد نیاز را در نظر بگیرید و اصلا کم کاری نکنید.


منابع مالی:

شما برای هر کسب و کاری به منابع مالی نیاز دارید،‌ در کسب وم کار آنلاین آنهم از نوع استارت آپ بسیار این موضوع برای ما اهمیت دارد! این موضوع میتواند تاثیر زیادی در پیروزی و یا شکست خوردن کسب و کار ما داشته باشد. منابع مالی مورد نیاز خود را بطور کاملا شفاف تایین کنید و هزینه های هر بخش را استخراج کنید و حتی هزینه های اضافی را در نظر بگیرید، اگر در این مورد کم کاری کنید راهی برای جبران پیش روی شما نخواهد بود.


منابع انسانی:

شاید قصد داشته باشید کسب و کار کوچکی براه اندازی کنید و یک نفره آنرا مدیریت کنید اما؟

در کسب و کار آنلاین شما میتوانید با هزینه های بسیار کم کارمندانی همیشگی و یا حتی برای زمانی محدود داشته باشید تا کسب و کار شما را ارتقاع بدهند. شاید داشتن منشی تلفنی برای یک سایت فروش محصولات دانلودی ضروری نباشد اما برای یک فروشگاه محصولات فیزیکی حتما ضروری است! شاید داشتن یک مشاور با تجربه در کسب و کار شما کمک کند تا رشد بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. شما باید نیروی های مورد نیاز خود را تعریف کنید و وظایف آنرا مشخص کنید. اگر به یک مشاور خوب برای کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید پیشنهاد میکنم به موکسین هم یک سری بزنید.


زمان بهره برداری از محصول یا خدمات:

شما باید تایین کنید که راه انداختن کسب و کار شما چقدر زمان میبرد و از نقطه شروع کار تا رسیدن به اولین درآمد چقدر زمان لازم است!

برای تایین این زمان باید مشخصه هایی مانند آمادگی کامل نیروی های انسانی و منابع مالی و... را بطور کامل پوشش دهید.


تبلیغات و فروش:

اگر این بخش را به خوبی انجام ندهید عملا کسب و کار شما شکست خورده است! بله تبلیغات و فروش باعث ماندگاری شما در این زمینه خواهد و اگر نتوانید برای تبلیغات خود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راهی پیدا کنید در نتیجه فروشی هم نخواهید داشت.

فروش فقط فروش نیست! شما باید از اطلاعات کافی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری برخوردار باشید.


پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام، كسی به شما رقم بسیار زیادی پرداخت نخواهد كرد. به همین ترتیب، پیش از آن كه بتوانید به مقام معاون ارشد، با خودرو مجهز و تلفن همراه برسید، باید برای مقام و مزایایش زحمت بكشید! "بیل گیتس"



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده